Enköpings RK

Sv: Enköpings RK

Tycker att anläggningen är jättetrevlig. Stora och fina ridhus.. inte alls så farligt smalt tycker jag, utan ganska normalt.
Dock håller jag med om det där med framhoppningen. Man får tyvärr vara lite vaken själv och säga till dom som man vet inte ska vara där. Men nu har vi ju haft lite tur med vädret så man kan förhoppningsvis hoppa fram både ute och inne.
Ska dit och hoppa både lördag och söndag.

// F

Jag ska oxå dit på lördagen å rida 1.10 å 1.20! E det någon som vet hur framhoppningen kommer att fungera nu när dom kör tävlingen i två ridhus..? Kommer det bli en framhoppningsbana till varje klass eller hoppar alla fram tillsammans? isåfall blir det ju väldigt rörigt...

jag ska också dit 110 första tävlingen med låne hästen:crazy:

Vi var där i sommras på premering och då tyckte jag att det såg jätte fint ut.

Nu har meddelande till ryttare och startlistorna kommit och jisses vad svårt det kommer vara att hålla reda på alla sina starter :crazy:

ja ska oxå dig nu :D
ska hoppa 110-120 på melle :)
har start nr 111 och 126 hehhe

tycker du :P jag har nummer 3 i båda klasserna!

Kan inte alla skriva vilket nr, så man vet!!

Jag har nr 17 i 1.10 avd B och för tillfället 198 i avd a i 1.20 men det har blivit lite fel ska rida avd B i 1.20...

Bra idé :)

Jag e nr 186 i 1.20 klassen (hoppas dom har en paus så man slipper vara där så tidigt)
och nr 18 i 1.30 klassen på söndagen.

Tror det blir jättebra med framhoppning utomhus.. bara dom underhåller den ordentligt om det är nån paus så det inte blir så uppridet för dom som rider sent.

Unghästen har startnr 43 i 1.10 och 39 i 1.20 (avd B)
och med den andra har jag startnr 73 i 1.20 (avd A)

Jag tycker att det är jätterörigt :p
Som jag har beräknat kommer Lady (den äldre hästen) hoppa först, sen ska unghästen hoppa sin 1.10 och efter det sin 1.20.

Dom kommer att ha en kort paus för preparering av banan och bangång efter var 50:e ryttare så man behöver ju inte komma allt för lång tid innan man rider:bump:

Fan, jag ska inte dit nu... :mad: Så jäkla värdelöst! När det var så mkt bukefolk där och allt...

jag kanske inte heller ska åka..dom kunde inte flytta ner min start, o jag är på jobb i Norrköping kvällen innan, hade ju beräknat att jag skulle hinna åka från norrköping o hem till örebro på morgonen o sen direkt till Enköping..men se då får jag gå upp kl 4..o jag jobbar till 2..Yeaaah. får hoppa lokaltävling på gräs här hemma istället :/ bajs. eftersom jag har start nr 3 i båda klasserna..dååligt.

men litensnigel, då kanske jag kan ta din plats! :D :idea:

Ahhh.... :confused:

Jamen, ta min plats du bara? ;) Varför inte? Ska avanmäla idag tänkte jag. Ring och snacka med dom?

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 031
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka