Enkel fråga

Cattis_E

Trådstartare
Som sagt detta är säkert jättelätt. Har letat men hittar inte hur man gör :crazy:. Hur lägger man ner en Explorer-symbol på verktygsfältet? Så man slipper öppna progrmamenyn för att komma ut på internet. Har XP hemma och 98/NT på min praktikplats..

Tack på förhand.
 
Sv: Enkel fråga

Enklast är nog att gå in i program-menyn och högerklicka på Explorer där och sedan dra den ner till verktygsfältet. När du är där nere så släpper du knappen och du får en liten meny och väljer Kopiera. Sedan ska den finnas där nere och du kan även lägga den där du vill genom att dra den i sidled på fältet.
 
Sv: Enkel fråga

KLicka o dra ut ikonen dit du vill ha den... Släpp! TA TA!

//hingstligan.se
 
Sv: Enkel fråga

Håller man ned Crtl under operationen kopieras ikonen. Annars flyttas den ibland och lämnar sitt ursprungsställe.
 
Sv: Enkel fråga

Det funkar inte att göra så här på praktiken i alla fall :(
Ska prova hemma sedan också..
 
Sv: Enkel fråga

kom ihåg att verktygsfältet ej får vara låst. (högerklicka i snabbstartfältet och kolla om "lås aktivitetsfältet" är ikryssat, kryssa ur där isf) sen kan du göra som de andra sagt eller högerklicka i snabbstart och "öppna mapp" och gör en genväg som vanligt.

---------------------------
http://kex0r.syndikatet.org
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 337
Övr. Hund Vi fick ju hem en 7 mån cockerkille för 5 veckor sedan. Jättego, enkel att ha med sig, går snällt i koppel, är snäll mot alla inklusive...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 735
Senast: ako
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 713
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
7 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp