A

Ammon

Finns det någon här som använder/använt sig utav detta?? Är intresserad att höra åsikterna om detta. Har det funkat? Hur länge har er/a hästar gått på detta? Vartifrån har ni köpt det och till vilket pris?

Sv: Enizon

Antar att du menar Enzion? ;)
Jag ger min häst det,han har fått det så länge jag kan minnas.
Funkar bra!:)
Där jag köper det kostar det 569:-

Enzion ja, precis.. blidde visst ett litet stav fel där ;)

Det har funkat kanon på min häst, och han har verkligen skitkassa hovar. Där jag köper det kostar det 498 kr.

Har använt de på tre olika hästar som haft dåliga hovar - har hjälp jättebra på alla tre.
Köper av mig själv, billigt o bra:angel:

En välkänd butik/internet butik vid namn B**jes säljer Enzion 1,36kg för 485kr

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 959
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 122
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 028
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka