Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Arabis skrev:Uppdaterar min egen tråd!!
Igår konstaterades mitt treåriga arabsto dräktig på 17:e dygnet med helengelske Gimmick. Underbart.
Var en bit att åka, ca 35 mil enkel resa, så vi får hoppas att det tittar ut en guldklimp i början av april - 2006.
Linda
När min Crabbethingst var ganska nyimporterad funderade jag på att ställa ut honom nån utställning, och kontaktade flera proffs för att kolla upp lite och om priser osv. svaret från 3 st var...jaså Crabbetblod............nja, det är nog fullt här för närvarande. Så tyvärr har du nog helt rätt. Numer kan jag skratta åt det, men när det hände var jag heligt förbannad. Det är inte konstigt att många fnyser på näsan åt araber, med den inställningen som många har, att endast utställningsmeriter är det enda som gäller, många så kallade utstälningshästar är ju knappt ridbara.Gomir skrev:Jag får en känsla av att crabbetblodet inte anses som tillräckligt "fint" här i sverige, kan det vara så?