En undran ang. juverinflamation!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Det har ju varit en hel del turer med vår tik som fick valp 14/1. Efter en vecka fick hon juverinflamation och behandlades med antibiotika och den "tutten" som var drabbad fick hållas tejpad. Vet. sa att den måste vara tejpad konstant. Men om det inte finns någon mjölk i den bör man väl kunna sluta med detta?
 
Sv: En undran ang. juverinflamation!

Tejpen har troligtvis varit där för att valpen inte ska dia så när mjölken är fin igen eller slut så kan du ta bort den.
 
Sv: En undran ang. juverinflamation!

Se bara till att du håller de rent och va noga med det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 194
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 148
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 038
Senast: Dorinda
·
Hundhälsa Hej! Kom för några timmar sedan hem efter en tumult natt på akuten, första valpen hamnade i felläge och vi fick till slut göra...
Svar
17
· Visningar
3 382
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp