En till vad betyder tråd!

Mysaan

Trådstartare
Mina hästar går ofta och frustgnäggar på väg till och från hagen. Någon som har en gissning på varför? Det vard en lilla som började och nu har den stora tagit efter.

Sv: En till vad betyder tråd!

haha låter kul men har aldrig varit med om det själv:P

Så gör min ena unghäst ofta, helst när det är något som han tycker verkar spännande (vilket det nästan alltid är enligt honom även när man bara ska in och ut ur hagen). :)
Min gubbe som har lite svårt att skilja på honom och min ryttares inhyst ungsto får alltid lyssna efter "knarret" i näsan om han ska ta in dem så de hamnar i rätt box. ;)

Ja här knarrar det.

Tack för alla svar så det kan helt enkelt vara att de på morgonen är glada att komma ut och på kvällen längtar in till massa god mat?

Ja, det kan det säkert vara. Min är det i alla fall när det blir lite spännande, men han knarrar ju inte om han blir rikigt rädd för något så glad-spänd låter troligt. :)

Min gamling är också väldigt pratig. Han gör så när man hämtar honom i hagen och när han ska få mat.

Min ena gnäggar jämt, var tionde minut typ :p och den andra bara när det "är något".... roligt med pratsamma hästar! Jag är bombos på att de gör det av välbehag :D

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
801
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: MiniLi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • "Sitt som ett m**go" - Aftonbladet