En tanke som ger mig vånda

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här julledigheten med efterföljande semestervecka har ju varit allt annat än kul. Det blev inget av de två ridkurser jag skulle varit med på och övrig tid har jag mest suttit vid datorn. Jag har inte velat röra mig så mycket med såret och min initiativförmåga har lagt sig väldigt lågt. Tanken var ju att jag skulle ha fixat lite här hemma för att komma i ordning men högarna med kartonger är fortfarande så gott som orörda. Den tid som är kvar av ledigheten kommer att förstöras av mensen.

Förra sommarens semester gick ju också helt käpprätt åt helvete, på ren svenska. Det verkar som om det alltid ska vara något som skiter sig när jag är ledig. Jag bävar faktiskt inför sommarens semester, trots att det är flera månader kvar, men tanken har redan funnits sedan ett halvår och inget tyder på att den kommer ändras. Det känns som om det vore säkrast att inte ha någon semester i sommar, men jag vet inte vad jag skulle jobba med då eftersom jobbet stänger. Jag kan ju inte komma på något vettigt att göra då heller så det enda jag ser framför mig är att jag kommer att sitta hemma. Till ingen nytta alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är inte i gängorna idag. Mensen kom igång lite för tidigt och för kraftigt så jag mår inte riktigt som jag förtjänar. Jag har i alla...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
Hästvård ja som rubriken lyder, hur länge 'måste' man kämpa och när är det 'okej' att ge upp? :cry: slits mellan förtvivlan och hopp hela...
2
Svar
21
· Visningar
3 750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • 07:or del 23
  • Ponny med springmask