En rolig halsning fran England

Prillan

Trådstartare
Hej alla! Har kommer en mycket kul (men anda lite smahemsk halsning fran Lambourn "The Valley of racehorses" Min dotter har fatt larlingsplats som hinderjockey, Jippi!!Inte nan stor yard men tranaren har sjalv vunnit Grand national osv. Vi har rest runt pa flera stallen o kollat o tillslut bestamde hon sig for den har http://www.bendehaan.net/

sa nu far mamsen borja bli orolig pa riktigt o tank 4 ar till i England
prillan

Sv: En rolig halsning fran England

Kul! Hoppas att hon utvecklas så att hon hinner börja rida lite lopp redan innan sommaren, kanske hon kan ”komma hem o häls på” när vi har hinderlopp här, det börjar se lite tunt ut i hinder-jockey leden här i Sverige. Det är så att jag själv funderar på att plocka ut en licens för att hindersporten skall överleva!!

Hälsa henne Lycka till!

Hej alla! Har kommer en mycket kul (men anda lite smahemsk halsning fran Lambourn "The Valley of racehorses" Min dotter har fatt larlingsplats som hinderjockey, Jippi!!Inte nan stor yard men tranaren har sjalv vunnit Grand national osv. Vi har rest runt pa flera stallen o kollat o tillslut bestamde hon sig for den har http://www.bendehaan.net/

sa nu far mamsen borja bli orolig pa riktigt o tank 4 ar till i England
prillan

Fy sjutton vad kul:bump:
Nu är det iallafall en spm blir avundsjuk hehe.
Hälsa Grattis och lycka till, till henne och säg att det finns nån som gärna hälsar på hehe:bump:

Hej alla o tack, har hälsat henne det...

Till Ninni; är det så att hon får rida i Sverige på sin lärlingslicens? Det är väl inte omöjligt att hon kan komma hem o rida, det är ju lågsäsong i England då.Vi får se hur det går, hon har fått 2 unghästar som bara är hennes(jättefina) som tränaren sa; träna dessa väl så får du börja starta dem till våren. Men vi får väl hoppas att hon får börja med de mest rutinerade:)

mvh prillan

Det skulle jag tro att hon får om hon har ridit lopp i england innan... Så att hon har en engelsk licens...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka