en nervikt örontipp............

M

myrja

Min söta misse kom in en dag förra veckan och örontippen hängde ner på ena örat - som på en shetland sheepdog. Ringde vetrinären men de tyckte inte att jag skulle komma in för att - det inte var svullet, sårigt, ingen feber...hon var och är pigg och glad trots sitt annorlunda öra. Inga tecken på små odjur i örat eller något äckligt rinnigt. Rent och fint öra och helt okliigt. Vad kan ha hänt?:confused:

Sv: en nervikt örontipp............

Det syns ingenting konstigt, förutom hennes nedvikta öra. Hon kanske bara ville ha ett nytt utseende?:)

Liknande trådar

Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa...
2
Svar
24
· Visningar
24 060
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 735
Senast: Luleå
·
Hästvård Min häst gick omkull i hagen i förrgår och dammade rakt igenom staketet så två stolpar går av. På något vis skär han sig strax under...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 175
Senast: Messy
·
Hundhälsa Vet inte hur många gånger jag varit hos veterinären med min "gammelman" de senaste två åren,knölar på kroppen har vi varit in för 2-3...
Svar
14
· Visningar
4 570
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama