En liten hyllning till min vovve och alla andra

Grazing

Trådstartare
https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_source=ig_web_copy_link

En liten hyllning till min hund som står ut med mig i torrt och vått, han och alla andra såklart hundar är verkligen fantastiska. Ibland krävande och jobbiga men galet vad dom ger mycket.

Han hjälper mig att ta kontakt med folk, han vet när han behöver finnas där, han vet när han ska pigga upp och få igång mig och tänka på annat, han är mitt allt ❤️

Är fler så här tokiga i sina hundar som jag är i min 🥰

https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_source=ig_web_copy_link

En liten hyllning till min hund som står ut med mig i torrt och vått, han och alla andra såklart hundar är verkligen fantastiska. Ibland krävande och jobbiga men galet vad dom ger mycket.

Han hjälper mig att ta kontakt med folk, han vet när han behöver finnas där, han vet när han ska pigga upp och få igång mig och tänka på annat, han är mitt allt ❤️

Är fler så här tokiga i sina hundar som jag är i min 🥰
Men WOW! Vilka otroligt vackra och stämningsfulla bilder! 😍

Jättefina bilder!

Jag har min underbara ligistliga som jag inte vet hur jag skulle överleva utan. De finns alltid till 100% och ställer upp trots att jag inte förtjänar det

Har tyvärr inte bättre bilder på telefonen just nu
D0A49554-592A-4B19-893D-FA62AF30315E.webp

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 914
Senast: valpköpare
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Min sambo och jag ska skaffa hund! :D Det blir en vuxen hund. Förstagångshund för oss båda. Håller på och läser som en tok på internet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 552
Senast: kolfinnur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar