En liten djävul...

N

NiraK

Bor jag med. Min sambo Eskil :devil:
Gav honom lite kattmat i hans skål. Han inspekterade den missnöjt. Ställde mig sen och bredde en smörgås. Eskil satt nedanför på golvet och iakttog. Såg intresserad ut. La sen smörgåsen på en tallrik och ställde på köksbordet. Gick för att slå på tv'n. Då ser jag Eskil spatsera till sin matskål, för att sen hoppa upp på köksbordet, och snällt spotta ut en liten prydlig hög kattmat på min lyxiga smörgås! :eek::crazy::mad:

Jaha?

Han ser ut ungefär såhär nu :angel: hans karaktäristiska "jag är chef här och hör sen"- min :p

Bild019.jpg

Nirak

Senast ändrad av en moderator:
Sv: En liten djävul...

:rofl: :rofl: Smart katt, han vet hur man är herre på täppan :D ;)

Smarta djur är inte alltid det roligaste ;).

//Nilla_ med en liiite för smart häst :p

Eller så ville han ha smörgåsen, så han gjorde den oätlig för NiraK så hon skulle ge den till honom ;).

Hihihih..
Smart misse!
Han kommer klara sig bra i livet med en stor portion uppfinningsrikedom och en stor klok hjärna.
Är det månne en Einstein-kisse du har? :D

Söt är han i alla fall!:love:

...och det där är anledningen till varför jag föredrar mina djur lite småkorkade. Smarta djur tenderar att använda sin intelligens till att hitta på jäkelskap. Och så vet de ju om att de är så söta att de alltid kommer undan med det. :D

Alldeles vansinnigt söt är han också. :love:

Vilken underbar liten varelse :love:

Neeeeej :devil: Nu ikväll när jag kom hem så låg han och sov i micron (!!) Svansen stack ut och avslöjade honom :angel:

Heeeej matteeee!!!

Bild016.jpg

ja det är han som rivit ner glaset på golvet :angel:

Nirak

Senast ändrad av en moderator:

haha, :D
det syns att han vet vad han vill iaf :D

Herre på täppan kallas det också tror jag *fniss*

En av mina stallkatter är också marodör.har sönder allt i sin väg,hoppar överallt och har ner saker osv...tur att kattskruttet ska bo i stallet och inte i möblerade rum....

man måste bara älska din katt!! :love:
Katter ska vara sådär, annars kan man lika gärna skaffa en hund!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka