En klar förbättring om man säger så..

Sv: En klar förbättring om man säger så..

Hejhej Alin,

Det var mycket bättre ju! Grattis att du har fått så bra hö nu. Synd bara att man ska köpa en extra gång :cool:

Jacky

Ja, det är lite dumt, men måste man ha nytt så måste man.
Det första höet blev vissa balar jättedammiga så vi måste slänga en del av det, så nu ger vi 50/50 av de bägge sorterna och det blir perfekt.

Gratris till ett fint hö. Här står man med ett antal ton hösilage med sjutton gram smbrp för andra året... :cool: Hoppas på en "skjuter i höjden"-ökning på andra partiet nu.

Hade inte vårt gamla hö blivit dammigt hade vi inte fått detta, så det är kanske lite tur i oturen eller något.

Liknande trådar

Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 782
Senast: Jiovedi
·
Foder & Strö Hej! Jag sitter i valet och kvalet om vilka foder slag jag ska använda och hur mycket till min lite magra häst. Höet vi har att tillgå...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 514
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej! Vi har ett lite komplicerat problem i vårt stall. Stallägaren tillhandahåller egenproducerat hö. I september förra året reagerade...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 336
Senast: AnnDerry
·
Foder & Strö Hej även jag skulle vilja ha lite tips hur jag ska tänka vad gäller foder. Halvblod, fri tillgång på hösilage. TS 77% Råprotein 108 g...
Svar
17
· Visningar
1 228
Senast: Zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama