Ninnurur
Trådstartare
Nu tänker jag ge mig själv en klapp på axeln, för min utbildning är klar!
För drygt två år sen sökte jag en KY-utbildning till logistiker, lite sådär på vinst och förlust eftersom jag var nybliven mamma. Jag kom in och började plugga när dottern bara var 5 månader. Allt gick mycket tack vare min underbara mamma som ställde upp som dagmamma!
Jag hade bara ca 70% av studierna i skolan och kunde göra mycket hemifrån, annars hade det varit tuffare.
Nu sitter jag här, två år senare, med min sista presentation genomförd igår. Jag kan stolt säga att jag klarat alla tentor/inlämningar/presentationer/praktiker med minst godkänt resultat på första försöket!
Och om en vecka har vi examensceremoni och jag får min officiella yrkestitel logistiker! Så nu ger jag mig en klapp på axeln, är stolt över mig själv och vill dela min lycka med mitt kära Buke, utan vars stöd det hade varit mycket jobbigare 
Fy fan vad jag är bra!
För drygt två år sen sökte jag en KY-utbildning till logistiker, lite sådär på vinst och förlust eftersom jag var nybliven mamma. Jag kom in och började plugga när dottern bara var 5 månader. Allt gick mycket tack vare min underbara mamma som ställde upp som dagmamma!
Nu sitter jag här, två år senare, med min sista presentation genomförd igår. Jag kan stolt säga att jag klarat alla tentor/inlämningar/presentationer/praktiker med minst godkänt resultat på första försöket!
Fy fan vad jag är bra!