En klapp på axeln.

Ninnurur

Trådstartare
Nu tänker jag ge mig själv en klapp på axeln, för min utbildning är klar!

För drygt två år sen sökte jag en KY-utbildning till logistiker, lite sådär på vinst och förlust eftersom jag var nybliven mamma. Jag kom in och började plugga när dottern bara var 5 månader. Allt gick mycket tack vare min underbara mamma som ställde upp som dagmamma! :love: Jag hade bara ca 70% av studierna i skolan och kunde göra mycket hemifrån, annars hade det varit tuffare.

Nu sitter jag här, två år senare, med min sista presentation genomförd igår. Jag kan stolt säga att jag klarat alla tentor/inlämningar/presentationer/praktiker med minst godkänt resultat på första försöket! :) Och om en vecka har vi examensceremoni och jag får min officiella yrkestitel logistiker! Så nu ger jag mig en klapp på axeln, är stolt över mig själv och vill dela min lycka med mitt kära Buke, utan vars stöd det hade varit mycket jobbigare :love:

Fy fan vad jag är bra! :D

Sv: En klapp på axeln.

Svarar alla i samma knapp:

Tack för alla fina ord! :bow: jag har aldrig ansett mig själv ha "läshuvud" och min adhd underlättar ju inte alltid direkt. Känslan jag har just nu (bortsett från förkylningen) är en enorm lättnad, och jag tror det kommer övergå i ren och skär lycka när jag har examensbeviset i min hand :)

Vad bra att det finn en utbildning inom logistik, hoppas bara att du även fått lära dig om allt som gäller kör och vilotider, samt att lägga lastningar och lossningar så smidigt som möjligt för chaufförerna du får ansvar för.

Stort grattis, jättebra gjort! Jag tycker det verkar vara ett roligt yrke och jag hoppas du kommer att trivas bra med det!

Nej, det ansvaret ligger på arbetsgivaren oftast. Och som logistiker jobbar man inte bara med transporter, jag är till exempel mer inriktad på lager och trivs faktiskt inte med spedition. Och utbildningen fick tyvärr inte förnyat tillstånd från YH-myndigheten.

Hyacinth och gillaj - tusen tack! :) Nu är det "bara" ett jobb som saknas ;)

Och nu är det klart på riktigt! :) Av 12 kurser har jag högsta betyg i 9 av dem och G i resterande tre. Jag är ruskigt nöjd med mig själv!

421216_10151715093945712_726195466_n.jpg

Grattis!

Men ta bort bilden med ditt namn och personnummer! Sånt kan man ju låta bli att sprida på nätet.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka