En juvel mindre

nilema

Trådstartare
Råkade snubbla över att vi har tappat en juvel på forumet!

logga2.jpg

Saxat från hemsidan: www.orangsjuvel.se
Måndag den 21 juli
Till alla läsare av Träningsdagboken.

Juvelen är inte längre med oss. I morse tog sagan slut och Juvelen reste till vad han förmodligen skulle ha kallat Den Stora Travbanan i Skyn.

img_ljus_1208199615.jpg

När/var/hur/om något hänt får ägarinnan berätta själv OM hon vill

Sv: En juvel mindre

Juvelen åsamkades sig en skada på hovbenet 2006 som nu blivit aktivt igen. Vi kunde inte göra mer för honom, han har nu vandrat vidare till den stora travbanan i skyn.

Det känns som att någon slitit ut halva min själ.
Han var min drömhäst, helt fantastisk med egna åsikter hur saker och ting skulle vara. Löphuvud som få och gjorde alltid sitt bästa. Älskade vara på travbanan, hela hästen strålade av glädje över att få springa framför vagn.

Vad kommer jag att vara utan min kära Juvel? :cry:
20768016.jpg

Sv: En juvel mindre

men gud vad hemskt :'( r.i.p

*tusentals tröstkramar*

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 414
Senast: pews1972
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 784
Senast: Luleå
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 655
Senast: Fille
·
Hästvård Hej! Det här blir väldigt långt men jag hoppas verkligen att någon kanske orkar sig igenom det och lämnar sina tankar för nu börjar jag...
Svar
17
· Visningar
1 592
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025