En härlig start på dagen

Ishtar

Trådstartare
Inte nog med att solen skiner och mina whippets njuter av morgonpromenaden, till skillnad för ett par veckor sedan då de såg ut som ostkrokar så fort vinden kom. :D

Jag går på Drottninggatan varje morgon på väg till jobbet, och nästan varje dag möter jag en man med två svarta cocker spaniels, förmodligen han också på väg till jobbet. Idag kom en brandbil på Kungsgatan mitt bland alla gångtrafikanter som stannade upp. Precis när den kört förbi såg jag som vanligt hundarna. Men nu ylade de för full hals bägge två! Hela gatan lverkade stanna upp i ett leende och de fick många glada kommentarer.

Ja, det var det hela - det var väldigt väldigt gulligt. Mina hundar ylar aldrig åt ljud sådär, jag tycker det är så himla charmigt. :love:

Sv: En härlig start på dagen

Naaw vad sött. Tycker också att det är väldigt charmigt när hundar ylar åt såna saker.

Min unghund gör det-iaf åt varningssyrenerna och jag har lyckats fånga det på film!:D
Länk-Nero ylar

Tittade just på din film med Nero. Min hund, som låg i hallen, kom som ett skott och satte sig vid datorn och höll på att vrida nacken ur led.... :rofl: Katten tyckte det lät skitskumt och tyckte det var bäst att sätta sig i säkerhet på ovanvåningen... Han låg precis vid ena högtalaren.. :rofl:

Hahahaha:rofl: *Ser bilden framför mig*

Det roliga är att Nero låter som en tjur som kommit in i målbrottet när han ylar-han har inte riktigt hittat rätt stämma ännu *asg*
Samma sak vid skall, han är annars en väldigt tyst hund av sig på den fronten, så när han ska skälla/yla så låter han ibland lite som.. Ja, som en fjolla:rofl::D

Han kan få lära sig av Råda som brölar så att vuxna karlar hoppar till. Hon kan riktigt avgrundsskälla om hon ser nåt skumt.

Ja vilken god idé!

"Enda" gången Nero kan låta som en bulldozer är när gubben i huset brevid har sin galna(bokstavligt) Boxer ute på balkongen(bottenvåning) och den gör utfall-då jävlar skakar marken kan jag lova.:cool:

Liknande trådar

Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 901
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 232
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V