Sv: En fråga ang. medicin och biverkningar
suck.......jag var ju ironisk, därav smilisarna, för att folk inte ska tro att jag menade allvar!!!! Självklart vill jag inte ha mer veterinärräkningar till ägarna, men eftersom jag känner schäferägarna och det är inte några av mina vänner, så känner man sig inte så lycklig när de pga slarv gör så att det blir allt detta krångel. Det är ett rent mirakel att min hund lever. Dessutom har jag hört saker om den schäfern som gör att jag egentligen borde anmäla dem, men eftersom jag bara hört och inte har bevis så gör jag inget sådant. Egentligen borde jag anmält dom iallafall, men som sagt, de var ju normala som sa att jag fick skicka räkningarna till dem, vad annars????? Det är väl det minsta man ska begära!
Ang veterinären så fick jag inte ens förklara helt hur fallet var, visst OK jag förstår att de svarar så gott de kan m.m men man måste väl lyssna på vad man vill. Har man jour så kan man inte avbryta den som ringer och sedan säga hejdå, för att man inte vill förspilla tid. Ok om han sagt att han var upptagen tex. och dessutom gjorde han mig mer orolig eftersom han sa att det inte var vanligt att detta händer ang hunden. Vad ska jag nu tro nu då? Måste jag ringa veterinären igen för att fråga mina mer frågor ang detta?
(Det är inte bara detta fall som jag anlitat veterinären, ok om jag säger att jag vet veterinärer som JAG tycker är bättre, så är väl det min åsikt. Andra kanske tycker annat.
Det är inte Du som sitter med en sjuk hund varje dag, så då kanske det är svårare att förstå den frustration man känner.
Jag menade att bukefalisten sjönk i värde i min uppfattning, jag anlitar kanske hellre nån annan nästa gång. Det var det jag menade med att sjunka i värde. Om någon missuppfattar det så ber jag så hemskt mycket om ursäkt, det var inte meningen att låta så brysk, men jag försöker nu förklara vad jag menade.