en åt gången eller båda samtidigt?

Pontevecchio

Trådstartare
Ska kastrera mina donnor, frågan är om man ska ta en åt
gången eller båda samtidigt?

Vi bor litet i en etta så de kan inte vara åtskilda om jag tar de samtidigt, gör det något?

vad är er erfarenhet?

Sv: en åt gången eller båda samtidigt?

Ta båda samtidigt du, då har de ju konvalecenstid samtidigt och håller sig förhoppningsvis lugnare. Dessutom kan det ibland bli lite gruff mellan katter som känner varandra när den ena kommer hem och luktar konstigt, luktar de båda konstigt samtidigt så blir nog risken mindre. :)

/Erica

tog mina katter samtidigt, och det var aldrig någon bekymmer med det. hade faktiskt inte ens någon tanke på att man kanske inte skulle göra det

Har inte behövt fundera på detat problem själv, men den spontana tanken är att det vore ännu svårare att hålla dem åtskilda i en liten etta om du tog en i taget? Jag skulle ta båda om jag var du.

/utan erfarenhet

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
553
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama