Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nope! det är från ett träd, vi såg dom både på trädet och de nedfallna, det vart inga löv kvar på trädet när vi såg dessa om det kan vara till nån hjälp
Det kommer jag faktiskt inte ihåg om dessa va, men jag vet att jag har sett ett träd i parken där jag reagerade på att barken va avskalad. Det känns mycket möjligt att det är rätt iaf!
Jag är nästan 100 på att det är platan, bladen påminner om lönnblad och barken är avskalad. Frukten är precis så rund och lite taggig som den du har på bild.
Ganska vanligt stadsträd eftersom de tål mycket stress, väldigt fina tycker jag.
Trädgård & Växter
Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Trädgård & Växter
Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
Juridik & Ekonomi Men kanske inget som någon bedömde att du skulle ta skada av? Alla patienter har inte så, och man får väl ta sig tid att skumma igenom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.