Emdr så här långt

Jag har nu gått i emdr-terapi några gånger. Har inte riktigt räknat gångerna men kanske 6 gånger.

Jag försöker hårt. Jag vill verkligen att det ska fungera. Så jag går all in och gör mitt absolut bästa. Jag känner efter så mycket det går.

Men ofta känns det tomt och krystat. Så idag bytte vi fokus. Men jag vet inte om det händer något i alla fall.

Jag har blivit varskodd att processen kan fortgå även efter sessionen. Det är väntat och vanligt. Men jag känner ingenting.

Jag vet inte om emdr kommer att fungera för mig. Jag vill ju väldigt gärna det, men hittills har inget hänt. Jag misströstar. Kanske är jag det där hopplösa fallet som ingenting fungerar på.

Jag har nu gått i emdr-terapi några gånger. Har inte riktigt räknat gångerna men kanske 6 gånger.

Jag försöker hårt. Jag vill verkligen att det ska fungera. Så jag går all in och gör mitt absolut bästa. Jag känner efter så mycket det går.

Men ofta känns det tomt och krystat. Så idag bytte vi fokus. Men jag vet inte om det händer något i alla fall.

Jag har blivit varskodd att processen kan fortgå även efter sessionen. Det är väntat och vanligt. Men jag känner ingenting.

Jag vet inte om emdr kommer att fungera för mig. Jag vill ju väldigt gärna det, men hittills har inget hänt. Jag misströstar. Kanske är jag det där hopplösa fallet som ingenting fungerar på.
Hoppas att det funkar, du är värd att komma ur den här tröstlösa depressionen.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 364
Senast: Kajsalisa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024