Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte annat än att hålla medtjuvkikar på dressyren på jobbet. Minimal ljudnivå för att slippa höra kommentatorernas dagiskommentarer
säg till om det funkarKan inte annat än att hålla med
Sänder inte radiosporten jag tänkte jag kunde lyssna där när jag är ute?
Verkar bara vara kortrapporter idagsäg till om det funkar
Jag tror hästen var halt men jag är inte säkerTittar också på dressyren. Varför blev belgiskan utesluten? Fattar 0.
Jag missade faktiskt den ritten fick lov att gå och ta in hästarna som sprang som galningar pga av insekter De var i hagen utan ligghall så jag borde nog tagit in dem tidigare idag helt klartang vm och hälta: är jag informationsskadad av stämningen eller verkar Cosmo typ oren i höger fram? Jag är dålig på att se hältor som det är så säkert bara hjärnspöken från mig
Meeeeh! Stolpe ut på bronspengen denna gång....
Förvirringen! Men fan vad jag gillar GalEller inte! Verkligen tvära kast här - Dujardin utesluten i efterhand?! Och Sverige trea!
Eller inte! Verkligen tvära kast här - Dujardin utesluten i efterhand?! Och Sverige trea!
Förvirringen! Men fan vad jag gillar Gal
Fast jag gillar Charlotte Dujardin mer. Och mest Carl Hester. Måste väl vara blod i munnen eller något men känns trist att det drabbar de som rider så mjukt och fint.
Ja jag tänkte mest i intervjun, det var ett hjärtligt ”that’s shit” ang Charlotte precis när jag skrev ska bli intressant att höra vad som hände.Fast jag gillar Charlotte Dujardin mer. Och mest Carl Hester. Måste väl vara blod i munnen eller något men känns trist att det drabbar de som rider så mjukt och fint.