EM i hoppning

Alltså jag tycker att både AnnaMaria och Lotta varit bra. Nån av dom suckade högt när Andreas Schou använde spöet och när han sen rev så var det rött giftiga kommentarer att han fick skylla sig själv för den drivningen. Tycker de har vågat tycka lite mer även om jag suckade lite när Leone Jei inte ville in på banan. Märkligt att den ryttaren har samma problem med flera hästar...

Jag hoppas verkligen att alla svenskarna håller ihop sig imorgon. Är det en eller två rundor?

Alltså jag tycker att både AnnaMaria och Lotta varit bra. Nån av dom suckade högt när Andreas Schou använde spöet och när han sen rev så var det rött giftiga kommentarer att han fick skylla sig själv för den drivningen. Tycker de har vågat tycka lite mer även om jag suckade lite när Leone Jei inte ville in på banan. Märkligt att den ryttaren har samma problem med flera hästar...

Jag hoppas verkligen att alla svenskarna håller ihop sig imorgon. Är det en eller två rundor?
Det skulle vell börja 13.15 blir nog samma upplägg då. Lyssna på SVT men utan bild. Radiosporten brukar ju bara hoppa in när svenska ekipage kör. Slutar 12.45 efter det skall jag handla och sedan sätter jag mig som passagerare och tittar när jag väntar på sambon som får köra hem. :p :p :p

Håller med dig. Har sett allt och det har varit bra. Blev riktigt glad över kommentaren om Andreas Schou.

Jag kan faktiskt sträcka mig till att det varit färre dumma kommentarer denna gång, men jag vet att jag irriterat mig på ett par iaf. Får väl vara ok, men jag saknar Jens Wickström…

Jag kan faktiskt sträcka mig till att det varit färre dumma kommentarer denna gång, men jag vet att jag irriterat mig på ett par iaf. Får väl vara ok, men jag saknar Jens Wickström…
Kollar vi på samma sändningar?
Jag tycker de spottar ur sig grodor till höger och vänster båda två.

Håller med, tycker inte att det har varit något större fel på kommentatorerna hittills i alla fall (men så brukar jag inte störa mig särskilt mycket på dem annars heller). Det är dock fortfarande inte tillnärmelsevis lika bra som när Stephanie Holmén kommenterade under FHS, eller Lars Christensson under fälttävlan, men ändå!

Sen är det kanske lite sorgligt att jag, precis som @Görel, blir positivt överraskad bara för att de faktiskt reagerar negativt när någon slår sin häst, men vi får väl ta vad vi kan få ;)

Håller med, tycker inte att det har varit något större fel på kommentatorerna hittills i alla fall (men så brukar jag inte störa mig särskilt mycket på dem annars heller). Det är dock fortfarande inte tillnärmelsevis lika bra som när Stephanie Holmén kommenterade under FHS, eller Lars Christensson under fälttävlan, men ändå!

Sen är det kanske lite sorgligt att jag, precis som @Görel, blir positivt överraskad bara för att de faktiskt reagerar negativt när någon slår sin häst, men vi får väl ta vad vi kan få ;)
Jag är optimist och hoppas att det är början på något nytt 😀

Hur kommer det sig att det inte räknas som en rivning?
Det är själva vattnet som är hindret, tänk dig att grinden före är mer som en markbom som ska hjälpa hästen att hoppa över vattnet.

Är det däremot en bom över vattnet så är det den som är hindret och då får man trampa i vattnet utan att få fel, bara man inte river bommen.

Mvh,
Lady_S

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges Victoria Jensen hoppade hem ett brons i Belgien när de individuella medaljerna i ponny-EM i hoppning fördelades på söndagen...
Svar
0
· Visningar
96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka