Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är otroligt imponerad av Peders syn på hästhållning osv, en riktig förebild!Peder tog en annan häst på prisutdelningen så Allan ska få slippa och komma in i stallet o bli ompysslad istället. Älskar Peders hästtänk
Peder tog en annan häst på prisutdelningen så Allan ska få slippa och komma in i stallet o bli ompysslad istället. Älskar Peders hästtänk
Är det bara jag eller ser han ut som Richard Kinds roll i Spin City?Haha alltså, mannen från FEI (?). Han har nästan ett galet leende
Hahah! Jag tyckte att han var lik någon XD Håller helt med dig!!Är det bara jag eller ser han ut som Richard Kinds roll i Spin City?
Nä inte jag heller, modigt att ha hjälmen i handen och rida med enhandsfattning ändå alltså.Hade inte velat sitta på Bianca nu heller, känner jag.
14 ska den börjaNån som har koll när hoppningen går på söndag?
Undrar om det är ett krav för att få vara med i lagetRoligast idag - det irländska laget, inklusive lagledare, är alla exakt lika långa
Roligast idag - det irländska laget, inklusive lagledare, är alla exakt lika långa
Svårt att ta sig in i laget, dyrt med förlängning osvUndrar om det är ett krav för att få vara med i laget