Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej? Jumping faults 20, time faults 24.40.Anna måste haft två grejer på banan enligt resultatlistan:
J-Faults: 20 - T-Faults: 24,40
1r-4c
På vilket sätt? Det är ju bara ett stopp?Anna måste haft två grejer på banan enligt resultatlistan:
J-Faults: 20 - T-Faults: 24,40
1r-4c
ja, fast mycket tidsfel så hon måste ju ha fått ngt som gjort att tiden blev så stort.Nej? Jumping faults 20, time faults 24.40.
Så kan det ju bli om man får ett stopp och inte rider jättefort sen.ja, fast mycket tidsfel så hon måste ju ha fått ngt som gjort att tiden blev så stort.
Hon sa ju själv precis oxå att det var ngt tidigt i banan (hörde inte riktigt vad hon sa på tvn)
Nja, Nicke hade 8.4 straff för tiden trots att han var felfri på hinder så 24 med utspringningen på fyran är inte osannolikt.ja, fast mycket tidsfel så hon måste ju ha fått ngt som gjort att tiden blev så stort.
Hon sa ju själv precis oxå att det var ngt tidigt i banan (hörde inte riktigt vad hon sa på tvn)
Det tidiga hon syftade på var väl 4an. Och så lång var ju inte tiden med tanke på det.ja, fast mycket tidsfel så hon måste ju ha fått ngt som gjort att tiden blev så stort.
jag som snurrade till det när jag såg skärmen å samtidigt hörde henne prata i bakgrunden, du har helt rättNja, Nicke hade 8.4 straff för tiden trots att han var felfri på hinder så 24 med utspringningen på fyran är inte osannolikt.
japp, jag som snurrade till det när jag såg resultatet samtidigt när jag hörde henne prataDet tidiga hon syftade på var väl 4an. Och så lång var ju inte tiden med tanke på det.