Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var kommer det sändas?
Var dom tvungna att ta ut laget så tidigt? Hade det inte varit bättre att ta ut definitivt lag efter den sista tävlingen det pratas om?
Var dom tvungna att ta ut laget så tidigt? Hade det inte varit bättre att ta ut definitivt lag efter den sista tävlingen det pratas om?
Undrar varför han annonserade ett lag innan sista tävling? Jag hade ju blivit rätt störd om det varit jag som först hade lagplats o sen inte.....
Jag är totalt ointresserad av sporten nu. Jag har verkligen sett det ultimata skitet rent ut sagt i denna sport så jag kommer inte bry mig om EM heller. Jag får hitta en annan sport helt enkelt. Men jag förutsätter att Michi Jung vinner, eller ännu hellre Ingrid Klimke.
Finns det någonstans man kan se dressyren utan att behöva betala
Finns det någonstans man får betalt för att se dressyren
Bettina Hoy leder på 24,60
Det är nog det lägsta straff jag sett på något mästerskap?
Då såg du inte VM 2002 när hon hade 20.8 straff
SVT börjar sända vid 10.00 står det i alla fall. Men det kanske är uppsnack med mera först för på tidningen ridsports sida står det terräng mellan 11.00 och 16.30Någon som har koll på starttid för terrängen imorgon?
Undrar varför han annonserade ett lag innan sista tävling? Jag hade ju blivit rätt störd om det varit jag som först hade lagplats o sen inte.....
Fast de kunde ju ta ut vilka som ska få rida, men inte vilka som ska ingå i laget.Tidigare år har de ju dragit och dragit på uttagningen, och velat se en tävling till och en tävling till. När det väl var mästerskapsdags var det typ ingen häst som stod på benen längre. Jag tänker att de inte ville upprepa det misstaget och ge ryttarna lite mer arbetsro. Och såhär efter dressyren verkar det ju ha varit rätt ryttare som togs ut så här långt.