• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Bubblie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 786
B

Bubblie

Hej på er! :)
Ni som vet nåt om honom kan väl berätta lite för mig vad han har gjort och lämnat mm mm.
Jag vet inget alls :o och funderar på att kanske betäcka ett sto som har honom som pappa!
Tack på förhand!
Mvh Bubblie!

Sv: Elmshorn

Vi har en två åring efter Elmshorn (egen uppfödning), en tuff dam med bra bakbens aktivitet. Gick upp till Riks som föl. Klass 1 som 1 åring, ska visas nu igen som 2 åring.
Har betäckt ett annat sto med Elmshorn i år.

Emlshorn lämmnar tuffa avkommer, lite högre avkommer, är förädlare m.m.
Utomlands är han väldigt poppis och har avkommer som har gått de högre klasserna. Du kan läsa mer på
http://www.heliotropab.se/elmshorn.htm

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?