elektroterapi

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare iceland
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 805
I

iceland

har ni använt det på nån häst? har hört att det bla kan användas till att ta bort överben nån som vet nåt om detta? :)

Sv: elektroterapi

Använder det mycket på mina hästar och tycker det är super. Vad gäller överben så borde det kunna göra nytta när överbenet är aktivt men som jag förstår det är det svårt att göra något åt gamla överben.

Sv: elektroterapi

Har använt det på min häst då vi trodde det var ett uttänjt ledband som i själva verket var en skadad meniskel och ledbroskskada. Det hjälpte inte alls, märkte ingen skillnad på 2 behandlingar.

Annars vet jag dem som använder detta med bra resultat på sina hästar.

Liknande trådar

Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
586
Senast: Valle
·
Hästvård Nån som vet hur jag kan hjälpa min shettis med mycket mjäll och tjock päls? Hon tycker mycket om att bli borstad och kliad överallt.
Svar
4
· Visningar
475
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 557
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
261
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna