Eld-gel på bordet

As_Vegas

Trådstartare
Hej!

Jag har kollat runt lite på att ha något på bordet på altanen som man kan ha eld-gel i. Många företag säljer krukor och tråg att ha elden i, men jag har inte hittat något jag blivit riktigt förtjust i.
Är det någon här som byggt/komponerat ihop ett eget tråg/kruka eller liknande att ha eld-gel i? Eller någon som köpt en färdig produkt? Alla tips och erfarenheter är välkomna, och GÄRNA bilder!!!
Det är alltså ingen braskamin eller liknande vi är ute efter, utan något att ha på bordet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 486
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 340
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 546
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025