Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte bara visa upp mitt nya ihop plock, designade ett eget träns till min kille och är själv rätt nöjd eller ja jag har donat så det är bettlöst i allafall (medecinska själ till att han går på bettlöst och för att både han och jag trivs bäst så, skriver det för att slippa onödiga komentarer).
Lägg gärna in en bild själv om ni fixat något snyggt ihop plock till era älsklingar Alltid kul med inspration
jättefint!
älskar det mesta bettlöst, även om jag håller mig till en variant (hackamore) än så länge på min dam. kanske ska knåpa ihop ett sidepull nån gång..
Oh vad kul
Jag ska fixa en bild så fort jag kan!
Skriver upp matrial iallafall:
*westen träns
*nosrem
*nosludd
*två ring spännen typ (hittade dom på någon begagnad affär)
Tack, Ja jag har kört alla varianter av bettlöst, Repgrimma, sidepull m.m.
Kan dock inte ha hack på honom det är aldeles för skarpt
Han har gått i repgrimma för och tar jag det minsta för mkt i detta så kastar han upp huvudet och tycker att jag är hårdhänt.
Så här gäller det att rida med långa tyglar han tycker det här är jätte skarpt, (överkänslig häst? nej nej inte alls )
Hej!
Såg mycket fint ut.
Men till en helt annan sak, är det en mindre variant av ardennerfläta som du gjort med manen? Det såg nästan ut som det nämligen. Min hästs man är ganska kort så om jag gör en ardennerfläta går den ur. Men din ser mindre ut, OM det är en förstås! Då kanske det håller bättre
mvh
Det är en kompis som gjort den hon kallade den inbakadfläta men jag tycker det va precis som en vanlig adennerfläta, fast mindre, hårdare åtdragen. jag tyckte den satt jätte bra
du kan ju alltid prova
Så här ser Peewee's man ut ungefär när den är utsläpt:
Hästmänniskan
Jag har ett litet dilemma, känns som jag sitter lite fast i en situation som jag inte trivs med.
Lite fakta
Jag har idag 4 st hästar –...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...