Eget ihop plock:D

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mos410
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 180
M

Mos410

Tänkte bara visa upp mitt nya ihop plock, designade ett eget träns till min kille och är själv rätt nöjd:) eller ja jag har donat så det är bettlöst i allafall:o ;) (medecinska själ till att han går på bettlöst och för att både han och jag trivs bäst så, skriver det för att slippa onödiga komentarer).

23018279.jpg

23018283.jpg

23018286.jpg

Lägg gärna in en bild själv om ni fixat något snyggt ihop plock till era älsklingar:love: Alltid kul med inspration<3

Sv: Eget ihop plock:D

Vill gärna se en närbild på hur du gjort :bump:
Jag experimenterar också med olika bettlösa varianter och det är alltid kul att se vad andra kommit fram till

jättefint! ;)
älskar det mesta bettlöst, även om jag håller mig till en variant (hackamore) än så länge på min dam. kanske ska knåpa ihop ett sidepull nån gång.. :love:

Jag älskar också westen träns:love: fast jag rider inte westen häller:o har det bara för att jag tycker det är snyggt ;)

Oh vad kul :D
Jag ska fixa en bild så fort jag kan! :laugh:
Skriver upp matrial iallafall:
*westen träns
*nosrem
*nosludd
*två ring spännen typ (hittade dom på någon begagnad affär)

Tack, Ja jag har kört alla varianter av bettlöst, Repgrimma, sidepull m.m.
Kan dock inte ha hack på honom det är aldeles för skarpt:o :p
Han har gått i repgrimma för och tar jag det minsta för mkt i detta så kastar han upp huvudet och tycker att jag är hårdhänt.
Så här gäller det att rida med långa tyglar:D han tycker det här är jätte skarpt, (överkänslig häst? nej nej inte alls:angel: ;) )

Hej!
Såg mycket fint ut. :laugh:
Men till en helt annan sak, är det en mindre variant av ardennerfläta som du gjort med manen? Det såg nästan ut som det nämligen. Min hästs man är ganska kort så om jag gör en ardennerfläta går den ur. Men din ser mindre ut, OM det är en förstås! Då kanske det håller bättre :d
mvh

Det är en kompis som gjort den :o :D hon kallade den inbakadfläta men jag tycker det va precis som en vanlig adennerfläta, fast mindre, hårdare åtdragen. jag tyckte den satt jätte bra:D
du kan ju alltid prova;)
Så här ser Peewee's man ut ungefär när den är utsläpt:

21738571.jpg

tänk vad hästarna ser olika ut med olika frisyrer:rofl:

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 380
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ...sa en kollega till mig härom dagen. Jag kunde förstås inte låta bli att svara ”Nog för att jag har gått upp lite i vikt på senaste...
Svar
15
· Visningar
2 505
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma, känns som jag sitter lite fast i en situation som jag inte trivs med. Lite fakta Jag har idag 4 st hästar –...
Svar
17
· Visningar
1 649
Senast: fejko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka