Egenbyggda uteburar

H

HeRomer

Visa bilder ni som har detta.. gärna hur ni gjort o va det kostar osv..

Sv: Egenbyggda uteburar

Vi har en i anslutning till våran altan, vi har en lucka i altandörren så dom kan gå in & ut som dom vill. Vi göt en "ram" runt för att försvåra för djur som kanske vill gräva sig in (eller ut...), sen reste vi ett "skelett" av reglar och klädde med svetsnät, väldigt enkelt :)

rastgard1.jpg

rastgard2.jpg

molly_samson3.jpg

ser väldigt bra ut. det är ngt sånt ja har funderat att fixa. kan ni gå in i buren utifrån eller.. har ni en dörr in dit? ja har tänkt ha en kattlucka från källaren till buren. då det ej finns ngn altan som e inglasad..

Vi nätade in den delen av altanen som inte var inglasad, så nu bor vi i en jätte stor fågelbur på sommaren ;) :D Men vad gör man inte för dom små :love: Japp, vi har en dörr på ena kortsidan så vi kan gå in, ska även sätta upp fler hyllor runt om "väggarna" så dom har lite mer utkiksplaster :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
402
Senast: KeeNine
·
Katthälsa :arghh::arghh: Katten har dragit in loppor och jag får snart panik. Hon har givetvis medel mot alla sånna där äckliga småkryp och HON...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka