Efterlyser äldre garderobsknopp i glas

Corax

Trådstartare
Jag sparade de gamla glasknopparna som satt på våra garderober nu när vi renoverade hallen. Tänkte att jag kunde sälja dem eller så. Men så kom det sig att vi köpte en byrå där knopparna passade utomordentligt! Förutom en liten detalj... det saknas en.
På garderoberna var det en som var trasig och hade bara den funnits så hade det gått jämnt upp. Men jag tycker att det Borde gå att få tag på en ynka stackare hur jäkla retro den än är så är det någon som har minsta lilla tips så mottages det Mycket tacksamt!

Knoppen i fråga ser ut så här:

Den stackars rumphuggna byrån:

Ge fan i att buda på samma knoppar som jag budar på bara ;)

Jag leter nämligen också glasknoppar

Tja, jag behöver ju bara en ynka och du verkar vara ute efter fler... så jag ska nog kunna låta bli att förstöra för dig. ;)
Om jag inte hittar en till så kan du få köpa 11 fina gröna glasknoppar av mig. :p

Det "tråkiga" svaret är nog att bevaka tradera noga. Svårt att se exakt hur din ser ut, men ser ut som en sort jag köpte på tradera förra året (och har på likadan byrå ;) ).

Då fanns det iallafall mängder av annonser ute, så förr eller senare borde det ju dyka upp nån. Om du har en bättre bild och mått kan jag annars kolla bland de knoppar jag fick över ifall någon stämmer överens :)

Jag som ska sälja våra när vi renoverat klart... Hann tyvärr inte stoppa mannen innan han hivade två garderobsdörrar med knoppar kvar, men jag tror vi har en 15 kvar.... :angel:

Tja, jag behöver ju bara en ynka och du verkar vara ute efter fler... så jag ska nog kunna låta bli att förstöra för dig. ;)
Om jag inte hittar en till så kan du få köpa 11 fina gröna glasknoppar av mig. :p

Jag behöver bara två - inte gröna
Faktum är att jag faktiskt kan ha en grön nånstans. Jag återkommer i ärendet

Det "tråkiga" svaret är nog att bevaka tradera noga. Svårt att se exakt hur din ser ut, men ser ut som en sort jag köpte på tradera förra året (och har på likadan byrå ;) ).

Då fanns det iallafall mängder av annonser ute, så förr eller senare borde det ju dyka upp nån. Om du har en bättre bild och mått kan jag annars kolla bland de knoppar jag fick över ifall någon stämmer överens :)

Men hörrni, det här låter ju hoppfullt!
Jag ska ta fler bilder senare idag. Men jag vet att den är från Lindshammar Glassig.

Jaha, det här var ju inte lätt, känner mig som Tant Agda 87år. I normala fall brukar jag lägga bilder i min blogg och på så sätt få fram dem här.
Nu passar inte riktigt en bild på en 70-talsknopp där så jag fick för tredje gången i mitt liv använda mig av Instagram (som förövrigt känns mycket överflödigt i mitt liv). Men ni ska ju inte tro att jag lyckas få in nån bild här för det men kika gärna på länken som jag lyckats pilla in här iallafall.

Mvh
Ett Efterblivet Ufo Från Skogen

http://instagram.com/p/rrOPqSK-Cf/

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka