Efterfrågan av hästmassör

J

jossan110

Jag funderar på att gå en utbildning till diplomerad hästmassör. Det jag skulle vilja veta är hur marknaden ser ut för detta. Det är inte roligt att gå en utbildning, lägga ner tid och pengar, och sedan inte få några kunder. Kanske det t.o.m finns någon hästmassör som läser detta och vill berätta lite om yrket etc.

Sv: Efterfrågan av hästmassör

Tror det beror mkt på var man bor, om det är hästtätt, finns travbana osv. Det är iaf den uppfattning jag fått när jag talat med hästmassörer i olika delar av landet :) Sen beror det säkert även på hur bra man är på att marknadsföra sig och om man kan erbjuda nått mer än massage, typ laser och sånt :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 612
Senast: Kakis
·
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min...
2
Svar
38
· Visningar
2 679
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Svar
21
· Visningar
864
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka