- Svar: 8
- Visningar: 1 565
Sölvesborgs Ridklubb kommer lägga ner sin verksamhet, beslutades det på ett extrainsatt styrelsemöte igår kväll. Stödet från kommunen har inte levt upp till vad som lovats menar Cecilia Kjellgren från Sölvesborg Ridklubb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag har fattat (hela alltet verkar väldigt komplicerat) så är det ridklubben och inte ridskolan som ska lägga ned.Men nej så ledsamt!! Min dotter red där när hon var liten. Jättefin anläggning…..
Vad jag har fattat (hela alltet verkar väldigt komplicerat) så är det ridklubben och inte ridskolan som ska lägga ned.
Jag red också där när jag var liten. Jag hoppas att det sköts bättre nu
Aha. Allt jag har läst har varit väldigt rörigt med vad som hör till vad, var bidrag har hamnat och insamlingarRidskolan kommer också läggas ner då de hyr av ridklubben. Väldigt sorgligt, spenderade all vaken tid där mellan 12 och 18 års ålder.
Aha. Allt jag har läst har varit väldigt rörigt med vad som hör till vad, var bidrag har hamnat och insamlingar
Jag hängde också där i många år när jag var barn. Typ 25-30 år sedan nu![]()
Jag är 38 så ungefär samma tid dåHehe ja jag är 41 så det var ett tag sen för mig också.
Jag är 38 så ungefär samma tid dåShadie (stavning?) och Spader var mina favoriter
![]()
Vad kulJag var skötare på Shadie i många år! Fina gummsan.