Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min vovve har sen efter kastringen behövt gå ut o kissa mycket oftare.
Han dricker inte mer, men verkar nästan tvungen o kissa oftare men i mindre mängder.
Är detta normalt?
det händer att de blir lite inkontinenta efter kastreringen, men det kan medicineras bort. har dock inte hört talas om det bland hanar, utan bara bland tikar?
mina hundar (tik + hane) har inte behövt kissa oftare efter att de blev kastrerade.
Jag har en kastrerad han hund som efter kastration lättare får urinvägs inf och därför behöver kissa mer händer att när han får det i bland kissar inne till och med varför han får det vet jag ej men så är det tyverr.. Jag måsste vara noga att han är varm trotts semi päls! varför?? är bara sagt så(vet alltså)
Hundavel & Ras Ingen har skrivit att de är "nöjda" det som skrivit är att brukshundar (som är 20 raser till utöver belgare) ofta accepterar det utan...
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.