- Svar: 10
- Visningar: 2 415
Fler av de svenska landslagsryttarna young rider har stängts av i sex månader efter festande vid ungdoms-EM i Spanien – som också lades ut i sociala medier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noll tolerans betyder noll tolerans. Avstängningen är rätt men är det verkligen rimligt med 6 månader..Fler av de svenska landslagsryttarna young rider har stängts av i sex månader efter festande vid ungdoms-EM i Spanien – som också lades ut i sociala medier.
Noll tolerans betyder noll tolerans. Avstängningen är rätt men är det verkligen rimligt med 6 månader..
Det vet jag att dom får och inte vad jag syftade på utan om 6 månader avstängning var rimligt. Jag förutsätter man har läst artikeln alltså.Det är ju bara från landslaget dom är avstängda. Dom får ju fortfarande tävla.
Det vet jag att dom får och inte vad jag syftade på utan om 6 månader avstängning var rimligt. Jag förutsätter man har läst artikeln alltså.
Det spelar väl ingen roll om det finns något kvar eller inte. Frågan jag ställde mig var om 6 månader verkligen var en rimlig längd. Det blir ett nästan som ett ickestraff men ser ändå illa ut med 6 månaders avstängning till förhållande vad som hände.Men alltså det finns i princip inget kvar för dom att göra i landslagssammanhang.
Det spelar väl ingen roll om det finns något kvar eller inte. Frågan jag ställde mig var om 6 månader verkligen var en rimlig längd. Det blir ett nästan som ett ickestraff men ser ändå illa ut med 6 månaders avstängning till förhållande vad som hände.
Verkar råda lite delade meningar i det där.
https://www.hippson.se/artikelarkivet/hippsonnews/jag-har-utsatts-for-en-orattvis.htm
Det håller jag inte med att det är så illa som du verkar tycka.Ser illa ut? Ja, alltså det är ju illa! Klart att det spelar in om det finns landslagsuppdrag kvar eller inte. Hade ju varit värre med 1 månads avstängning om det inneburit ett missat mästerskap tex