Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta fascinerar mig varje gang det hander
VARFOR har folk behovet av att framhava sin egen fertilitet till de som har kampat
Det ar ett ytterst vanligt fenomen och jag fattar fortfarande inte varfor...
Och det faschinerar mig att de som har fått kämpa på olika vis alltid och för resten av sina liv är alldeles överkänsliga mot allt sådant.
Kan man inte bara vara glad för det som man har i stället?
Klart är klart och över är över.
Däremot kanske känslig för att folk tar det för självlart att få barn.
Om du inte skulle fått ditt MCkort, påstår du att du skulle lida lika mycket som den som aldrig lyckades få barn?
Att tala om svårigheter med fertiliteten är oftast ytterst känsligt och personligt (på ett helt annat plan än mc-kort) .....
Om du har fått en sjukdom och berättar om den, och det är känsligt för dig, kanske du inte uppskattar om jag börjar prata om hur PERFEKT mitt balanssinne är och att jag lever så onyttigt men ändå är jättefrisk JÄMT ... på något sätt är det inte relevant och får dig bara att känna dig ännu sämre, eller?
Varför kan vi inte alla vara glada över vad andra har i en grattistråd?
Det var vad jag tyckte att Vindvissla var.
Men ändå så fick hon på taffsen.
Så trist!
Grattis!
Det är lätt att ta det för givet för oss som bara hade sex typ en gång ungefär runt ägglossningen och så blev vi gravida. Jag håller alla tummar och tår för att bebisen är så envis som den verkar och kommer ut hel och frisk om ett par månader!
Det är sant.Men inte av mig ju!
Och just så skall det ju vara.Men jag glädjs makalöst för TS och för andra nygravida i min närhet!
Missade du också den delen om viruset på balansnerven?