Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svängde förbi Arken Zoo idag och bläddrade i deras reklamblad, där fanns ett fästinghalsband som skulle avge citrondoft. Kanske inte samma men värt att kolla? Angående ursprungsfrågan droppade jag min hund med Effipro idag men har inte märkt några biverkningarännu, tror dock att jag hört att det ska vara samma verksamma ämnen som Frontline. I vilket fall har hon inte reagerat på liknande spot on preparat enligt det tidigare hemmet så hon är nog lyckligtvis inte särskilt känslig.t.
Köpte för några år sedan ett fästinghalsband på Arken Zoo. Det stank citron i hela huset av det jäkla halsbandet men det fick det vara värt för han reagerade inte ett dugg på det och det funkade fint.
När jag skulle köpa nya såna halsband hade de slutat sälja dem. Har aldrig sett dem nåt mer och kan inte för mitt liv komma ihåg vad de hette.
Såg ut som ett vanligt nylonhalsband i brunt ungefär, som man kunde ställa i valfri längd. Hoppas det är samma eller något som fungerar lika bra.Ska ta en kik på Arken imorron. Hoppas det är samma.
Tydligen var det inte brunt utan grönt och heter Petwise Fästinghalsband.Såg ut som ett vanligt nylonhalsband i brunt ungefär, som man kunde ställa i valfri längd. Hoppas det är samma eller något som fungerar lika bra.