Edinburgh dressyrsadel ? hjälp!

Sv: Edinburgh dressyrsadel ? hjälp!

6212825.jpg

10446296.jpg

Den sadeln jag rider i är 17", ridskolan har en som är 16,5" och den tycker jag är bra också. I början fick jag känslan av att den var för liten men nu tycker jag nästan att den är bättre för mig. Har tyvärr ingen bild på den.

Sv: Edinburgh dressyrsadel ? hjälp!

En ponny jag rider ibland har en Edinburg, det är en 17" och mina ben hamnar lite konstigt i den. De räcker inte till. Vilket är väldigt märkligt då jag rider i en Wellington (samma tillverkare) 17½" ibland och den passar perfekt...

Men det är ju en trevlig sadel!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: sweep
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka