skogsridmulle
Trådstartare
Hej, har tänkt prova easyboots, någon med erfarenheter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du dem som komplement eller istället för skor?
MIn kompis hade på sin pålle men han tappade dem hela tiden,, men den andra hästen i deras stall tappade dem inte alls.... Så det beror väll lite på hästen också..
Jag har ett par bare till bakhovarna (skulle sitta fram men de var för små )... Har provat dem två gånger nu och jag tycker de sitter på finfint. Har ridit på asfalt, grus, i lera, på gräs etc.. Men kändes lite annorlunda när man är van utan nåt
Har beställt ett par epics till framhovarna som kommer vilken dag som helst skulle jag tro Det har eller ska även komma en ny modell av epics vet inte riktigt skillnaden... Tror den skulle likna bare nånstan... Men man ska i alla fall kunna få spännet åt andra hållet, buckle up. Vet inte vilken sort som ligger i brevlådan om nån dag
(Men en eloge till de mkt fina plåtburkarna som bare kommer i, kan man ha pepparkakor i )
Har du testat att värma dem? Så gör jag med mina Epics. Stoppar dem i en hink, sätter på vattenkokaren och häller resolut det heta vattnet över bootsen. Då mjuknar de och slinker på. Sedan sitter de som berget.
OA