CA

Trådstartare
Nån som har avkommor efter Eastender e. Quick Pay u. Hagas Juvel?
Isf, hur är dom avkommorna?

Jag har letat och letat och åter letat och tillochmed drömt om vilken hingst jag ska ha. En morgon vaknade jag upp med reklamen för S.Js Photo "Succe´stavas S.Js Photo" hur besatt är man inte av att hitta hingst då?

Ialla fall. Jag tror att jag hittat honom med stort H.
Eastender.
Vad tycker ni om honom?
Passar han med mitt sto?
Eastender + Cavatina Sweet

Sv: Eastender

Kul att höra att du hittat hingsten med stort H för dig. Det vore kul att höra hur du tänkt när du bestämde dig..... Var det hingststammen som tillförde något du ville ha, Eastenders "look" eller något annat?

En granne till mig har en åring efter honom. Mor är Brandola e.Brandy Hanover - Nick Kash. Mamman är rätt maffig för att vara travare och han verkar bli likadan = mkt nacke och rumpa.

De har så smått satt igång med tömkörning och där verkar det fungera bra, vet inte riktigt vad du vill ha reda på...

Jag fastnade för Eastender pga av hans stam. Jag har själv en avkomma efter Quick Pay, och hans lynne är väldigt fin(dock lite väl pigg ibland:) ) och jag tycker om hans exteriör.
Sen är Eastender ganska snygg vad jag sett på fotona och jag har även kollat veterinärbes.på honom i hingstkatalogen och blev nöjd.

Så det blir nog han.

ville veta typ lynne och hur avkommorna är uppbyggda och så, det vore roligt att veta så man vet vad som väntar en:D

Lynnet på grannens lille hingst är super!
Lätt att ha att göra med i stallet och vågar gå fram ensam när man är ute och går.

Hyfsad i benen (brukar tydligen inte spela så stor roll i travvärlden), lite vriden i ena kotan efter mamman.
Har bara foton på honom som jätteliten men övriga som kör trav och har sett honom tycker att det är mycket bra modell på honom (jag dömer ju med halvblodsögon :angel: )

Jag har haft en avkomma efter Quick Pay på foder som skulle skolas om till ridhäst, han var ganska snygg att se på och hade ett sjujävla travsteg.

Tyvärr fungerade inte ridningen på honom då han konstant kändes halt och han är idag avlivad, han var runt 156 cm och sprang in runt 300 000:- han var trevlig att hantera och lättläard dock var han svår att "övertala" att göra något som han inte kände för.

hej! min häst är enfet Eastender... kan svara på frågon om du undrar nåt :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka