e-post går ej fram

C

cornycat

det går inte att skicka svar till min e-postadress via min annons..
vad beror det på? jag har nyss gjort en ny, förra fungerade inte heller.

Sv: e-post går ej fram

Jag testade för säkerhets skull att lägga in en annons och svara på den via e-post. Det kan kanske ta några minuter innan mailet skickas, jag tror mailen samlas ihop och skickas, kanske var tionde minut. Mitt fanns i alla fall i min inkorg när jag kollade 10 minuter efter att jag skickat det.

Kolla gärna i din skräpost-mapp, kanske mailen ligger där.
Framförallt hotmail verkar rensa bort mail som inte är skräp. Gmail är betydligt bättre, anser jag.

Då får gärna återkomma här om det löst sig eller inte. Om det är några eventuella problem vill jag gärna kunna rätta till dem.

Hej!
Funkar inte.. och jag har dubbel och trippel kollat adressen!!:confused:
Hamnar inte i skräp eller spam heller....

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 339
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama