E jag för lång?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

jagkallashulda

Hej jag har en D-ponny som jag älskar över allt.
men det finns bara ett problem. jag känner mig för lång.
folk säger att jag inte ser lång ut. Men jag hatar att rida med långa läder och barbacka. Vill värkligen inte vara för lång. han är 1.46 i mkh. och jag runt 1.70. Jag tränar ganska mkt och tävlar väl nån gång ibland, i hoppning. Finns det nån annan som oxå har känt/känner så här? snälla skriv :(

Senast ändrad av en moderator:
Sv: E jag för lång?

Om du kollar första tråden så finns där 24 sidor om längder och vikter...;)

Sv: E jag för lång?

Hej jag har en D-ponny som jag älskar över allt.
men det finns bara ett problem. jag känner mig för lång.
folk säger att jag inte ser lång ut. Men jag hatar att rida med långa läder och barbacka. Vill värkligen inte vara för lång. han är 1.46 i mkh. och jag runt 1.70. Jag tränar ganska mkt och tävlar väl nån gång ibland, i hoppning. Finns det nån annan som oxå har känt/känner så här? snälla skriv :(

Jag tycker inte du verkar vara för lång! Har du god balans och en ngt så där kraftig ponny är de inga problem! Man ska rida ponny medans man fortfarande kan, själv är man 14 år och 178 cm lång och kan inte längre rida ponny vilket jag tycker är supersynd... Du kan nog utan problem rida ponny tills du blir 175 ;) Fast det är självklart lättare att se om du visar en bild?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 187
Senast: Juli0a
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 090
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar