Dyrt tappa bort hästpass

Och rubriken är medvetet missvisande. Fler än en tänker säkert "kan jag bli ruinerad av att tappa passet" när det handlar om något helt annat. Det är högst tveksamt om passen ens har existerat, åtminstone i nuvarande ägares ägo.

Och rubriken är medvetet missvisande. Fler än en tänker säkert "kan jag bli ruinerad av att tappa passet" när det handlar om något helt annat. Det är högst tveksamt om passen ens har existerat, åtminstone i nuvarande ägares ägo.

Rubriken är nog inte medvetet missvisande. Men i övrigt när folk inte läser annat än rubriken och inledningen så Ja - precis.

Samma i kommentarsfältet på Tidningen Ridsports post på FB.
Folk verkar inte ens ha läst igenom hela utan responderar utifrån rubriken och ledaren .

Tyvärr rätt standard på sociala media oavsett ämne.

Senast ändrad:
Rubriken är nog inte medvetet missvisande. Men i övrigt när folk inte läser annat än rubriken och inledningen så Ja - precis.

Samma i kommentarsfältet på Tidningen Ridsports post på FB.
Folk verkar inte ens ha läst igenom hela utan responderar utifrån rubriken och ledaren .

Tyvärr rätt standard på sociala media oavsett ämne.
Jag kanske ska omformulera mig. Rubriken är inte medvetet missvisande, den är satt för att skapa intresse, om den är korrekt eller inte är underordnat.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 752
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 759
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama