Dyonträns - remontnosgrimma

E

EQL

Nån som har den?
Är den bra?
Hur mycket kostar den?
Finns det något annat träns i brunt med remontnosgrimma + mässingspännen + reglerbart spänne nosen? :angel:

dyon_bird_137_4.jpg

Sv: Dyonträns - remontnosgrimma

Jag har det, älskar det...bra kvalite och allt!
Jag gav runt 2 200kr för det inkl. tyglar då.

Någon som vet var man kan köpa det på nätet?

jag köpte nosgrimman enbart idag :) hade redan ett träns som jag kunde ha den på. jag beställde den iaf via equalitylineåf, jättesmidigt ju :p

Hade du ett träns med vita stickningar sen tidigare?

Jag har också dett favoritträns jag skulle vilja ha det till, men det jar inga vita sömmar.

Vad kostade den?

Ryttarstugan säljer det...på beställnings varor!!!

Capones nya modell med tre olika nosgrimmor har reglerbart spänne på nosen.

Den nackdelen som jag har upplevt med denna modell av dyonträns är att när man har spännena på nosen spända på det lösaste hålet så når inte flärpen genom hållaren. Om du nu förstår vad jag menar men min kassa förklaring? :o

Hade du ett träns med vita stickningar sen tidigare?

Jag har också dett favoritträns jag skulle vilja ha det till, men det jar inga vita sömmar.

Vad kostade den?

vita sömmar OCH en sån där extra rem från nackstycket :p

jag betalade 800 kr.

Extra rem från nackstycket har jag. Undrar hur dumt det ser ut med vita sömmar på ett som inte har det.

Mkt dumt antagligen...

man kanske tänker på det när den är ny. på det tränset jag ska ha nosgrimman på syns knappt dem vita sömmarna, har smörjt varje dag sen jag köpte det för typ 4 månader sen. dem blir ju kamouflerade :p

Smart! Får dra ett varv med svart olja och så syns det inte mer!

Blir att beställa.

Tack för tipset!

JAg sålde mitt... innan jag ens provat det... Men jag tycker de är superfina. Insåg att de andra 7 tränsen fick räcka och min häst hatar att "låsa in munnen". Så jag hade inte kunnat ha det till honom ändå.

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 664
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka