Dyons chaps vid tävling

Penny_Lane

Trådstartare
Ja som rubriken lyder. Får man tävla med Dyons shortchaps på lokal tävling?
Ni vet de nya som är ljusbruna med en triangel svart läder uppe på. Vad säger tr?

Vilka andra regler ha ändrats de senaste två åren? (det var ungefär så länge sedan jag tävlade senast) Kavaj? Stövlar?

Mvh Penny Lane

Sv: Dyons chaps vid tävling

Det lättaste är väl att kolla TR på ridsportförbundets hemsida? ;) Där finns ju TR som pdf-fil, så det är bara att öppna upp... Så kan du kolla allt du är nyfiken på!

Med tanke på hur tretorn stövlarna ser ut så har väl ribborna över hur tävlingsklädslar kan se ut höjts rätt ordentligt. Shortchaps får se ut hur som helst bara dom inte har fransar som det är skrivit tidigare här i tråden...

Du får rida med shortchaps utan fransar upp till internationell klass nu mer. I lokal behöver du inte ha kavaj, men från och med regional måste du nu mer ha det igen (tack och lov!).

Liknande trådar

Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Mabuse
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
U
Tävling Får jag tävla med chaps (stavning) lokalt? Jag har svarta väldigt smala tävlings skor och ett par shortchaps som sitter som klistrade...
Svar
18
· Visningar
2 049
Senast: Deimion
·
Tävling I slutet av mars ska jag och hästen debutera i hoppning på lokal tävling. Eftersom jag inte har tävlat jättemycket innan har jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 749
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?