Dynor med plastad baksida

Asko

Trådstartare
Vi har gamla tunna dynor som börjar sjunga på sista versen, men de har varit så bra då de har typ plast på baksidan och tyg på framsidan. Så det går tex att lägga på blöta stolar utan att dynan blir alltför blöt. Men när vi försöker hålla ett öga öppet efter liknande dynor så hittar vi aldrig några :crazy: Har någon en idé om var det kan finnas liknande?

Åh, en likasinnad :love:
Jag har tyvärr inga tips, men jag hoppar in i din tråd för att norpa åt mig ett tips av någon annan ;)

Hade nog kontaktat en stor åf av trädgårdsmöbel och hört om det finns någon tillverkare som fortfarande har sådana. Har inte sett annat än till hammocken.

31677

Här är en bild på en av de två dynorna vi har. De tål bra mot kyla också för att vara så tunna! Tyvärr har tyget gått sönder :(

Hade nog kontaktat en stor åf av trädgårdsmöbel och hört om det finns någon tillverkare som fortfarande har sådana. Har inte sett annat än till hammocken.
Tänker du typ granngården eller liknande? Eller finns det specifika återförsäljare du tänker på? 🤔

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 560
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar