Dyggurs regionala 26-28Maj

G

Gassi

Ngn som ska tävla som har ett tidsprogram att dela med sig av?
Brukar det läggas ut på dyggurs hemsida?
:bow: Tack på förhand

Sv: Dyggurs regionala 26-28Maj

Jag ska inte tävla, men kommer nog vara där och titta, eller hjälpa till. Om du ska vara med så kommer du få tider det mailat/postat till dig! Ibland läggs det också ut på hemsidan. Om du inte har fått de ännu, så kommer det nog snart..Det brukar komma rätt så sent. Lycka till!

Tydligen har det inte blivit så många anmälningar - fick precis tidsprogrammet och det ska bara vara på lördag och söndag visade det sig!

OJ! Undrar hur det blir med lokalklubbs domarexaminationen då..den skulle vara där 26-28/5...

/Malin

Jag vet iaf en som skulle examineras som skulle dit på lördagen om inte annat. Gångartsgrenar på dagen och pass på kvällen.

Det blir jobbigt med alla 3 grenar på lördagen för mig, pust! Synd att de skippade fredagen :(

Ska oxå vara med på examinationen.. senaste info jag fick var att man ska vara där 26-28maj.
Kommer väl ny info i veckan hoppas jag.
Börjar bli lite nervös nu :crazy: då vill jag gärna ha koll på saker i tid.
Allt på endast två dagar... det kommer att bli hektiskt för oss.
Kanske skulle flytta ner allt till SSM ;) Hade blivit mkt närmare för mig ;)

till SSM - nej det blir ju jättelångt för mej då :eek:
;)
Jag gillar också att ha stenkoll på tider och sånt. Blir lite nervös av sånt här strul! E-postade Nina W. igår om det!

/Malin

Jag kan meddela att jag och Kurt är färdigkvalade till SM i T2 :D
Tyvärr gick det inget bra i femgångsuttagningen för oss men vi fick lite revansch i finalen (då jag ÄNTLIGEN kommit på hur jag ska göra med passen... ting tar tid...) där vi vann på 5.24.
Ingen topppoäng, jag vet, men han var superladdad och det tog ett tag att få in traven och galoppen, han ville bara rusa i pass då... (suck) Sen lagom till passen var han trött och jag vågade inte köra på för fullt. Men han la sig iaf :D
Sen i T2-finalen gick han jättebra och vi fick 6.04 i totalpoäng! Och kom därmed tvåa.
Orkar inte säga fler resultat än mina egna just nu *trött* Har massa bilder men orkar inte ladda in alla nu heller ;) Men här kommer en på mig & Kurt från T2n:
T2dyggur.jpg

Jättemycket grattis till dig Filippa! Hoppas det går bra för dig och Kurt i SM!:) :banana: :bump:
Min kompis var på Dyggur regionala som domarsekreterare och snart ska jag och min lille islänning tävla på Hemfosa där vi siktar på att främst gå till final.
:) Återigen lycka till!!:bump: :bump:

Ni som skulle examineras på tävlingen och lär ha sett endel. Kan ni inte ge oss en liten rapport om den? :)

Visst var sorti en svart hingst som red av Hinni? I passlöpen galopperade de tyvärr bara med gick rätt bra i speedpassen har jag för mig...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: Anna-Bella
·
Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: tara
·
Foder & Strö Ja, hur gör ni nu på sommaren om ni åker iväg och få fodrar med hö? Fyller ni ut bristerna i höst med krafft och tillskott eller gör det...
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar