Enbenta Otto i skyn!
Han har bara tre tår på den kvarvarande foten men är en jäkel på att få saker och ting att funka ändå!
Han hade redan fått en privat jättestor frukost också, annars gör jag inte såhär med handikappade duvor. Jag försöker se till att de får sina frön bara, de har nog med besvärligheter i livet och ska inte behöva ställa upp på någonting bara för att jag vill det.
Men iom att han är gammal och klok så satt han på span och likt Khali så är han trygg att komma fram även om han är ensam och då passar jag på att trycka i honom massor med godis! Så efter det tyckte jag att han kunde få posera lite fint i luften han med.
Morgonkaffe för mig och all-you-can-eat frukost för Otto:
Det är ju hemskt att han behöver göra det men jag tycker ändå det ser sött ut när han lägger sig platt ner på magen och äter, för det gör han bara när han är trygg.
Jag brukar göra på samma sätt när han är bland de andra duvorna också. Han sätter sig på sin plats och väntar på sina frö-högar, enda skillnaden är att jag får fylla på hans hög oftare och hjälpa till om det blir väldigt stökigt med knuffande kompisar när de andra duvorna är inblandade.