duschtider!!!

Sv: duschtider!!!

:rofl: He, he... Ja, då kan det bli lite mer komplicerat... :D

Men du kanske kan höra med din lokala butik om de har produkter därifrån eller om de kanke kan ta in dem?
 
Sv: duschtider!!!

Haha ja dom börjar blir trötta på mej för jag ska då alltid ha sånt som dom inte har inne :rofl:
 
Sv: duschtider!!!

Även Kaias har pälsglansen, tror att Granngården också har det. Går och beställa på nätet också. Så den finns allt i våra trakter också ;). Använder själv Carry & Day & Martins alternativt Equistars och är väldigt nöjd med båda!
 
Senast ändrad:
Sv: duschtider!!!

lindaplutt skrev:
Någon som provat detta schampo ?
dreamcoat60551.jpg
där hitta du nåt! lät intressant! du har iaf hajat vad jag mena;)
 
Sv: duschtider!!!

Ickiz skrev:
hmm grönsåpa kanske man skall prova..:idea:smart!!:) men hur är det kan hästarna få klåda av det?
tror att de får mindre klåda av grönsåpa än starka shampon.
jag tvättade min shettis med grönsåpa när hon var väldigt mjällig och hade klåda.
3ggr, så var det borta sen :D
 
Sv: duschtider!!!

Renons!
Det absolut bästa! Älskar deras grejer:D :love:
Har dock ekol nu men Renons är ändå det bästa.
Deras man och svans spray är suverän på tjocka kallblodssvansar;)
 
Sv: duschtider!!!

Jo visst är grönsåpa bra!
Sen fick jag tips på att använda Head and Shoulders i man och svans och wow vilket bra resultat!!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 392
Hundavel & Ras Hej alla bukare! (Ja, detta är tyvärr en till rastråd ;)) Läget är sådant att jag är på jakt efter rasen för mig, eller nått sånt, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 576
Senast: Explorer
·
M
Utrustning Jag har en Cobra, det är mer än tio år gammal och jag älskar den fortfarande. Den ligger från hyfsad till super på alla hästar men...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Mirrow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp