Dumpat TV - vad gör jag med bänken?

LindgrenV

Trådstartare
Min TV har stått och samlat damm utan att användas en enda gång under hela 2014, när jag sedan fick en enorm råttbur i julklapp bestämde jag mig för att helt enkelt bära ned den i källaren. Råttburen får stå där tv-apparaten stod.

MEN, nu är det så att den har tre fack under som jag inte riktigt vet vad jag ska använda dem till? Just nu står där en DVD, ett xbox och ett PS2, men eftersom jag inte har en TV längre kommer jag bära ned dessa till källaren. Så vad för fint kan jag ställa där i stället?

Har denna bänk:

hemnes-tv-bank__0176606_PE329459_S4.JPG

Snygga korgar, skålar, glas, minikaktusar, snäckor, stenar, ljuslykor med batteri-ljus eller nåt annat fint som du känner att du vill ha framme? :)

(förslagsvis kanske inte alla mina förslag på samma gång!)

Nu är luckorna ca 1,5 dm höga, så det är för litet för både kaktusar och korgar, om det inte finns väldigt låga korgar? Batteriljus är ju en idé! Burkar funkar nog också, om jag hittar några fina :D

Det finns absolut såna korgar. Det finns korgar för alla ställen och tillfällen! T.ex. brödkorgar brukar vara rätt låga.

Tips är att sälja spelkonsolerna om du ändå inte ska använda dem, sålde mitt gamla xbox för en tusenlapp häromdagen! ;)

Tips är att sälja spelkonsolerna om du ändå inte ska använda dem, sålde mitt gamla xbox för en tusenlapp häromdagen! ;)
Jag vet att jag borde men samtidigt tänker jag någonstans att "Men om jag vill spela....." :p Det tog ett år att övertala mig själv att ta bort tvn, det kommer nog ta ett år till innan jag säljer konsolerna..

Jag kommer nog göra vinställ av en eller två luckor och ha tidningar och böcker i övriga! Tack för tips!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka