Dum fråga kanske..

A

adnamA

..men iallafall. :p När man har skrivit ett inlägg i en diskussion, hur ser man då när man har fått svar? Eller måste man gå in i tråden och kolla det? Eller funkar det som på t.ex. Lunar..?

Sv: Dum fråga kanske..

Om det är så att du skriver i en tråd som du verkligen vill kolla upp ditt/dina svar på/i så klickar du på trådverktyg, sedan prenemurena på denna tråd.

Om du skriver en tråd/inlägg själv, så kan man välja att prenemurera eller inte.
Det finns en rullgardins meny under svarsfönstret (dock inte om du skriver snabbsvar)

Aha okej.. Men nu när jag klickade på "Trådverktyg" så står det bara att man kan skriva ut eller e-posta tråden..? Men jag kanske kolllade på fel ställe. Ska kolla igen.
Vad är det för skillnad på Snabbsvar och "vanligt" svar..?

När du klickar på trådverktyg kommer det upp en meny, med tre alternativ:
-utskrift
-epost
-prenumenation

Sanbbsvar är denna lilla ruta under alla inlägg i en tråd, "vanligtsvar" är när man kommer till en "ny sida" med olika svars alternativ...

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
900
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama